My exam note!
:: General :: General Discussion
Page 1 of 1
My exam note!
Hello!
I am william9609 and i jsut finished my swedish exam!!!
heres my work if anyone understand swedish -.-
it also work in google translate.
and just so u know, that i wrote about my dream is my REAL dream!!!!!!!
I am william9609 and i jsut finished my swedish exam!!!
heres my work if anyone understand swedish -.-
it also work in google translate.
- Code:
Hej du tonåring 2050!
9/2 -12
Hej jag heter william9609 och jag är ## år när jag skriver detta, jag gick på Hamburgsundskolan åren 2009-2012.
Jag skriver detta brev för att ni ska ha en blick på hur vi hade det när vi var i tonåren. Skolåren är nog dom samma som ni har det nu, utbildningen var väldigt tråkig och trög. Nu sitter man bara inne, man har bara en dator om man har arbete med datorn eller läs och skriv svårigheter.
Mina intressen är att spela dator, jag sitter mest i hela klassen vid min dator, jag kan även mest tror jag...
Dom andra är mest ute på sin fritid tror jag, dom gör mycket mera fysiska saker än jag.
På min fritid sitter jag inne på mitt rum och spelar olika spel, men det finns ett vist spel jag har fastnat för, det heter Minecraft och är ett spel som man ska överleva och samla resurser till olika saker som man kan bygga, men det mest fascinerande med det är att allt är gjort i fyrkanter, det är alltså ett pixel spel.
Tekniken på den här tiden är nog lite annorlunda än den ni har nu, det finns mycket olika apparater.
Ni har säkert massa nya maskiner och apparater, dom bästa och häftigaste apparaterna nu är datorer och smartphones. Ni har ju säkert flygande bilar och mycket mera high-tech saker.
Jag går i skolan för att kunna gå teknik programmet, vilket jag inte kommer kunna klara, för att jag jobbar inte tillräckligt i skolan för jag tycker inte om den. Men min allra största dröm om jag kommer kunna gå teknik programmet är att skapa ett eget spel företag som kommer erövra världen, jag vill köpa upp världens största spel företag och alla programmerings företag som skapar till exempel virus program.
Det var nog allt som skulle vara med.
Tack för att ni läste.
Med vänlig hälsning william9609.
and just so u know, that i wrote about my dream is my REAL dream!!!!!!!
william9609- Member
:: General :: General Discussion
Page 1 of 1